Wilt u meer informatie, of bent u gewoon nieuwsgierig?
Onze Helpdesk is bereikbaar op dinsdagen en donderdagen van 10:00-16:00 uur via telefoonnummer 085-1301255 of mailadres info@buurtruimteverhuur.nl. 

Wij zullen uw vraag dan zo snel mogelijk beantwoorden.

Buurtruimteverhuur heeft ook een privacy-regelement. Deze vindt u hier.

 

Veelgestelde vragen buurtruimteverhuur.nl

 

 

Heeft u een andere vraag? Neem dan contact met ons op. 

Welke dagen zijn er nog beschikbaar?
Kies in het overzicht van een geselecteerde ruimte de datum waarop u wilt boeken. U krijgt dan een overzicht van die dag te zien. U kunt daarna de gewenste tijden selecteren door er op te klikken. Uw boeking moet minimaal 30 minuten duren. De beschikbaarheid is aangegeven in kleuren. 

Ik zou graag een extra uur bij boeken; hoe doe ik dat?
U kunt eenvoudig een persoonlijk account aanmaken. In uw account kunt al uw gemaakte boekingen inzien en zelf aanpassen. 

Ik heb geen boekingsbevestiging ontvangen.
Soms wordt de bevestiging als spam gezien en komt hij in uw map ongewenste mail terecht. Dus check in ieder geval uw spambox! 

Ik zou graag een aanpassing willen maken;  bijvoorbeeld een microfoon extra huren.
Dat kan, u kunt eenvoudig een  persoonlijk account aanmaken. In uw account kunt al uw gemaakte boekingen inzien en zelf aanpassen. 

Hoe kom ik aan een kortingscode?
Sommige verhuurders stellen een kortingscode beschikbaar. Neem met hen contact op.
Kortingcodes zijn éénmaal geldig en zijn niet in te wisselen tegen geld of andere zaken. Ook zijn de kortingcodes alleen geldig voor het gebouw waarvoor deze zijn verstrek en zijn 1 jaar geldig

Ik wil een ruimte voor meerdere keren reserveren; moet ik dat dan één voor één invoeren?
Wanneer u meer dan vijf dagen/tijdstippen tegelijk wilt reserveren kunt u het contactformulier invullen.  

De reservering is pas definitief wanneer u heeft betaald. Als u langer wacht met betalen dan twee werkdagen verloopt uw reservering(en). Wij rekenen €10,- administratiekosten.

Ik kan niet via iDEAL betalen, kan ik een factuur krijgen? 
We proberen de prijzen zo laag mogelijk te houden. Daarom wordt er veel geautomatiseerd. U krijgt dus geen factuur, maar een betaallink. 

Ik wil mijn boeking annuleren, kan dat?
Ja, dat kan tot twee weken voor de gereserveerde datum. Als je tot één week van tevoren annuleert kunnen wij de helft van de betaling terugstorten minus de administratiekosten. Daarna kunnen wij niets meer terugbetalen. Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee de boeking was gemaakt. Wel berekenen wij 10 euro administratie-kosten. 

Waar kan ik de sleutel ophalen?
U hoeft de sleutel niet op te halen. Er zal een beheerder aanwezig zijn om de deur voor u te openen en na afloop te sluiten. 

Hoe laat mag ik de ruimte betrekken?
U kunt 15 minuten voor de geboekte tijd de ruimte betreden. Verder moet alle op- en afbouw in de geboekte tijd worden gedaan. 

 

Wilt u contact met ons opnemen? Vul onderstaand formulier in!

Als u wilt boeken voor meerdere data of als u een andere vraag heeft, maak dan gebruik van onderstaand formulier. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Vermeld erbij om welk gebouw het gaat, dan kunnen wij u beter helpen!

Uw naam:
Uw email* :
Uw Bericht* :
* = verplicht

Inloggen

Als u al een account heeft kunt u hier inloggen. Mocht u nog geen account hebben kunt u dat meteen doen door het aanmeld formulier in te vullen.

Email:
Wachtwoord:
Mij onthouden:


Aanmelden

Door een account aan te maken kunt u in de toekomst veel sneller uw boekingen maken. U kunt met een account ook uw gemaakte boekingen bekijken en zelfs aanpassen! Als u al een account heeft kunt u hier klikken om in te loggen.

Naam/Organisatie:
Telefoonnummer:
Email:
Wachtwoord:
Wachtwoord nogmaals:
Alle velden zijn verplicht. Wij zullen uw email adres nooit doorverkopen of voor commerciƫle doeleinden gebruiken.